hopponnyn

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer Winther - 16 augusti 2012 10:49

Det funkade inte att ladda upp dom på bloggen, men här kommer en länk, för dom finns på youtube:)

http://www.youtube.com/user/JenniferWinther99?feature=mhee


/ Jennifer


 

Av Jennifer Winther - 16 augusti 2012 09:45

Jag börjar med outfiten:)

 

Hjälm : Swing

Tröja : Stadium (?)

Handskar : Ullared

Ridbyxor : Ullared

Schabrak : Vet inte?

Stövlar : Tretorn (Skara hästsport)


Gårdagens ridpass:

Igår så gick det uberbra! Amilla va hur mjuk som helst och lyssnade jättebra. Jag och melanie hade byggt fram en jättebra bana med omhoppning:) Vi tränade ganska mycket på svängar. Amilla hoppade RIKTIGT bra, så vi får hoppas att hon går lika bra i helgen:) 

        Prins gick också jättebra:)


Nu så ska jag ladda upp några videosar både på bloggen och youtube, så alla kan se dom:)


/Jennifer           

Av Jennifer Winther - 15 augusti 2012 17:00

Tyvärr måste jag dissa dessa stövlar från hööks.


Jag dissar inte dom för utseéndet på stövlarna, jag dissar dom för att man får väldigt stora skoskav när man går i dom, och det är synd, för dom är jättebra och sköna att rida i.


/ Jennifer

Av Jennifer Winther - 15 augusti 2012 13:00

Vet inte om jag har hissat dom innan, men isåfall gör jag det igen;)


Tretorn falsterbo! Nu så har jag ju haft dom ett bra tag, och dom är verkligen jättesköna att gå i. Det känns som att gå i vanliga gympaskor, skitsköna! Lite för varma på sommaren, men det är ju desto bättre på vintern:)


/ Jennifer

Av Jennifer Winther - 15 augusti 2012 09:05

Igår så hände inget speciellt. Jag och melanie red lite dressyr på fotbollsplanen och sen så på slutet red vi ut en liten runda. Somsagt fotade ingen för det var ett ganska kort och intensivt pass. Det gick jääättebra med amilla, hon gick exakt som jag ville att hon skulle gå, och höjde nacken och jobbade med ryggen. Hoppas hon går lika bra idag, hehe. Nä, men hon brukar faktiskt gå bra när vi ska hoppa, så vi får väl hoppas att hon är som hon brukar. Ja, jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om, jag kan skriva vilka tävlingar jag är anmälda eller har bestämt att jag ska va med på.


18/8 : Trolleholm RF Hoppning L:C & L:B

19/8 : Falkenberg Fälttävlan p80

1/9 : Ödåkra Hoppning L:C & L:B eller 2/9 : Munka Ljungby Hoppning L:C+ & L:B

14/9 : Tågarp RF Fälttävlan p80 lokal eller p80 elit.



Typ dom, sen har vi inte bestämt fler. Och angående tävlingen i Tågarp så är det så att om jag och amilla går runt p80 i falkenberg så ska jag vara med i stil SM upp till 13 år, men om jag inte så ska jag bara va med i en vanlig p80. Det är ganska komplicerat, knappt så att jag fattar;)

Men jag skriver mer om hoppasset ikväll, jag gör lite tidsinställda till dess:)


/ Jennifer

Av Jennifer Winther - 14 augusti 2012 22:51

Jag skriver imorgon om dagens ridpass, och imorgon ska jag ju hoppa, så vänta er hoppbilder, Gonatt!:)

/ Jennifer

Av Jennifer Winther - 14 augusti 2012 16:00

Detta schabraket är så sjukt snyggt! Tomten läser du min blogg?;) haha. Nej, men jag skulle lätt vilja ha en matchande outfit med det schabraket, skulle nog bli grymt snyggt.

Fast alla JW-produkterna är ju jättesnygga... Skulle nog vilja ha allt ihop;)


/Jennifer

Av Jennifer Winther - 14 augusti 2012 13:00

Jag hissar:

Jag tycker att klippa manen så på en fjordning är sjukt coolt, och jag skulle lätt gjort det om jag hade haft en renrasig fjording:)


Jag dissar:

Dessa lindorna... vad ska man säga.. dom är väldigt annorlunda och riktigt fula tycker jag. Nej jag skulle då aldrig vilja ha dom på min häst!


/Jennifer

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards