hopponnyn

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Jennifer Winther - 8 augusti 2012 16:38

Min mobil ligger just nu i koma, hoppas den överlever!

Så det blev inga bilder från idag, melanie har några bilder på sin mobil så jag kanske ska låna hennes mobil ett tag och ladda över bilderna, får se hur jag gör. Förresten vill jag knappt berätta om melanies hoppträning... tar det i ett annat inlägg.

/ Jennifer

Av Jennifer Winther - 8 augusti 2012 10:00

Idag så blir det en härlig dag. Haha, nä, jag bara skoja. Men idag så ska jag hoppträna Melanie och prins på lillgården. Amilla vet jag inte riktigt hur hon ska gå idag.. Men det lutar mot en uteritt, för vila ska hon göra på lördag när Melanie tävlar prins i frosta. Och där ska även Jenny och Johanna Forssell va med, ett stort LYCKA TILL till alla som ska vara med:) jag hoppar den tävlingen med amilla och debuterar i L:B nästa helg i trolle! Ska bli riktigt kul, hoppas det inte går åt helvete bara, haha;) nu så ska jag upp och äta frulle sen blir det att dra till stallet, LOVAR bilder på Melanie och jag inte glömmer fota;)

/ Jennifer

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards