hopponnyn

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Jennifer Winther - 13 augusti 2012 20:15

Till L:Bn i trolleholm som jag ska tävla i helgen, eftersom där är två L:B så råkade jag anmäla mig till fel, så dom har inte hunnit fixa det ännu, jag lägger upp den här när dom har fixat det:)

 


/Jennifer

Av Jennifer Winther - 13 augusti 2012 20:00

(-1)
 
Comet
Okänd - Okänd
OkändHannah Larsson
142
(1)
 
Lauras Jasmin
Hedehusets Chan-Roa - Teglstrup Duke
Laura PedersenHannah Ekström
59
(2)
 
Monksfield Star
Okänd - Okänd
Imp IrlandMoah Eckerlöv
69
(3)
 
Killinior Charlie
Okänd - Okänd
Carol O' DonnellKarin Odh
51
(4)
 
Lapis Lazuli
Okänd - Okänd
OkändVilma nilsson
57
(5)
 
Shaima
Asterix - Pollux
Imp TysklandAnette Nilsson
99
(7)
 
Melody Club
Minotauros RP 114 - Condor ox A 1830
Pernilla SvenssonMarie Suikki
65
(8)
 
Princesse
Okänd - Okänd
Imp FrankrikeSusann Rosberg
92
(9)
 
Cassiopeja
Okänd - Okänd
OkändPia Forssell
18
(10)
 
Sunday Boy
Silver Shadow - Ferdia
John Joe O`NeillPeter Gustafsson
109
(12)
 
Hunky Troy
Likstahöjdens Komet
R. Nilsson & V. SkånemarkAnnika Forss
41
(13)
 
Power King
Power Boy - Horsemosens Charlie Brown
Jan-Anders NybergWilma Andersson
91
(14)
 
Britt´s Miracle
Leandros Sirik - Verona´s BO-GI
A L van TentTeam Livman
16
(15)
 
Rainbow
Okänd - Okänd
OkändJenny Forssell
95
(16)
 
Spencer
S.Marnix
E. Kalkhoven, HollandEmelie Hansson
105
(17)
 
Amilla
 
Yrsa Nielsen
2
(18)
 
Montage Rapsody
Mintage xx - Meadow Mint xx
Fam MarahrensMaya Nordlund
70
(19)
 
Nena
Okänd - Okänd
OkändRebecca Rönnberg Persson
77
(20)
 
Special Edition
Okänd - Okänd
OkändMinna Romell
104

Av Jennifer Winther - 13 augusti 2012 18:30

Idag så gick det ganska bra, var väldigt mycket flugor så ingen av oss kunde koncentrera oss till 100 %. Men jag tränade på att hon skulle gå lite högre med nacken, för det har stått på många protokoll att hon ser lite framtung ut. Den delen gick jättebra tyckte jag, förutom galoppen som hon gärna vill "dra ifrån" i. Hon liksom dra framåt och när jag håller i henne då, eftersom hon brukar bli väldigt het/pigg i galoppen, så tippar både jag och hon lite framåt, så det får vi träna på:) Ja.. jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva så ni får lite bilder istället.


/ Jennifer

Av Jennifer Winther - 13 augusti 2012 17:27

Helt seriöst, jag tog bara på mig det som fanns till hands, så den är inte sådär jättematchad.. Ha ha.

och bilden är U S E L för melanie kunde ju bara stå på ett ställe när hon fottade, trött man blir, men det är bättre än inget:)


Hjälm: Swing.

Piké: Ullared.

Ridbyxor: Ullared.

Stövlar: Hööks.

Handskar: ?

Schabrak: Har fått det, så jag vet inte:)


Ganska dålig variering, hehe. Men till helgen, då ska ni få se på en riktig outfit, det kan jag lova:D


Dagens ridpass kommer i ett annat inlägg.


/ Jennifer

Av Jennifer Winther - 13 augusti 2012 12:04

Att min mobil är på lagning och att min dator är jäääätteseg. Men nu får jag fasiken ta och skärpa mig. Nån som vet nån som gör designs gratis? Den jag gjode själv va ju inte... Jättefin. Så om nån vet nån, släng in en kommentar eller mejla jennifer.ridning@hotmail.com . Men veckans schema för amilla ser ut såhär;

Måndag : Rida dressyr.

Tisdag : Rida dressyr + liten uteritt.

Onsdag : Hoppa.

Torsdag : Dressyr.

Fredag : Vila.

Lördag : Tävling

Söndag : Där så har jag inte bestämt nåt än.. Jag velar mellan två olika saker, så vi får se vad det blir:)


Nu så ska jag till stallet, ni ska också få en dagens outfit på mig och amilla, om melanie vill fota, hehe.


 

Min första ponny, Miranda, som var en C-ponny.


/ Jennifer

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards