hopponnyn

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Dagens ridpass.

Av Jennifer Winther - 13 augusti 2012 18:30

Idag så gick det ganska bra, var väldigt mycket flugor så ingen av oss kunde koncentrera oss till 100 %. Men jag tränade på att hon skulle gå lite högre med nacken, för det har stått på många protokoll att hon ser lite framtung ut. Den delen gick jättebra tyckte jag, förutom galoppen som hon gärna vill "dra ifrån" i. Hon liksom dra framåt och när jag håller i henne då, eftersom hon brukar bli väldigt het/pigg i galoppen, så tippar både jag och hon lite framåt, så det får vi träna på:) Ja.. jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva så ni får lite bilder istället.


/ Jennifer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Winther - 16 augusti 2012 10:49

Det funkade inte att ladda upp dom på bloggen, men här kommer en länk, för dom finns på youtube:) http://www.youtube.com/user/JenniferWinther99?feature=mhee / Jennifer   ...

Av Jennifer Winther - 16 augusti 2012 09:45

Jag börjar med outfiten:)   Hjälm : Swing Tröja : Stadium (?) Handskar : Ullared Ridbyxor : Ullared Schabrak : Vet inte? Stövlar : Tretorn (Skara hästsport)   Gårdagens ridpass: Igår så gick det uberbra! Amilla va hur mjuk som he...

Av Jennifer Winther - 15 augusti 2012 17:00

Tyvärr måste jag dissa dessa stövlar från hööks.   Jag dissar inte dom för utseéndet på stövlarna, jag dissar dom för att man får väldigt stora skoskav när man går i dom, och det är synd, för dom är jättebra och sköna att rida i.   / Jenni...

Av Jennifer Winther - 15 augusti 2012 13:00

Vet inte om jag har hissat dom innan, men isåfall gör jag det igen;)   Tretorn falsterbo! Nu så har jag ju haft dom ett bra tag, och dom är verkligen jättesköna att gå i. Det känns som att gå i vanliga gympaskor, skitsköna! Lite för varma på s...

Av Jennifer Winther - 15 augusti 2012 09:05

Igår så hände inget speciellt. Jag och melanie red lite dressyr på fotbollsplanen och sen så på slutet red vi ut en liten runda. Somsagt fotade ingen för det var ett ganska kort och intensivt pass. Det gick jääättebra med amilla, hon gick exakt som j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards